vrijdag 15 juli 2016

DIY #2 fotolijstje voor sleutel

heeeeeii,

vandaag ga ik de 2e DIY uitleggen!

je hebt nodig:
*een foto lijstje (van hout is het handigst)
* verf voor als je je fotolijstje wil op pimpen
* ong. 4 haakschroeven (ligt eraan hoe groot fotolijstje is)
*knutselspullen om je fotolijstje te versieren

dit moet je doen:

stap 1.
zoek een foto lijstje van hout

deze heb ik gekozen













stap 2.
draai het foto lijstje om en haal het glas/plastic en het kartonnen achterkantje eruit zodat je je hand er door heen kan steken.
zo dus;)













stap 3.
schilder het foto lijstje in een leuke kleur (hoeft niet hoor!)
ik heb hem zwart gemaakt!




















stap 4.
schilder het fotolijste nog een keer voor als hij niet goed had gedekt, dekt hij wel goed? dan kan je deze stap overslaan.



stap 5.
draai de haakschroeven erin, dit kan lastig gaan.




















stap 6.
versier je fotolijstje
ik heb alleen letters erop
gedaan omdat ik het anders
te druk vond worden.






















stap 7.
hang hem op en hang er sleutels in en klaar!
KLAAR!













nu ben je nooit meer je sleutels kwijt;)
ik hoop dat hij is gelukt!

XXX
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen