woensdag 13 juli 2016

30 facts about me

hoi!

dit is mijn eerste tag, ik ben van plan om meer tegs te gaan doen!
dus die zal je wel zien verschijnen...<3


hier komen de 30 facts about me!:
veel plezier!

1. ik ben 13 jaar
2. ik ben heel goed in rommel maken en het niet opruimen
3. volgend jaar ga ik naar 2 havo cultuur&media
4. mijn beste vriendin is Lisanne
5. ik heb 1 broertje
6. ik zit op turnen&trampoline
7. zwemles vond ik vroeger heel leuk
8. ik vind de basisschool leuker dan de middelbare school
9. ik schrijf links
10. ik kan niet knipogen
11.  mijn sterrenbeeld is vissen
12. ik ben 1,65
13. mijn favoriete vak op school is gym
14. ik vind expeditie robinson of wie is de mol leuk om te kijken
15. ik heb schoenmaat 37
16. ik heb nog nooit iets gebroken
17. mijn lievelings drinken is appelsap
18. ik ben in het ziekenhuis geboren
19. ik ben geboren op 27 februari 2003
20. ik lust geen spinazie
21. mijn lievelingskleuren zijn zwart en wit (ookal zijn dat eigenlijk geen kleuren)
22. ik draag het liefst sneakers
23. later wil ik iets met sport gaan doen
24.ik heb nog nooit een huisdier gehad
25. ik zwem liever in zwembaden dan in de zee
26. ik hou heel erg van zwemmen
27. mijn lievelingsfruit is aarbei of meloen
28. ik luister eigenlijk altijd de hitlijsten van nu
29. ik heb de samsung galaxy grand prime
30. voor volgend jaar school heb ik een laptop nodig

dit was het!

XXX
Melissa



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen