woensdag 13 juli 2016

15 vragen aan mij!

hoi!

ik heb hier 15 vragen aan mij die ik ga beantwoorden.
gestolen van Nora kijk ook ff op haar blog;)

1. Met wie kun je het beste opschieten?
met eigenlijk al mijn vriendinnen wel! maar het meest met Lisanne!

2. Waar besteed je te veel tijd aan?
met vriendinnen afspreken, op mijn telefoon of laptop, op de trampoline of turnen.

3. Om welke grappen kun je heel hard lachen?
zelf bedachte grappen met vriendinnen.

4. Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
ik zout echt niet weten.

5. Huil je makkelijk in het bijzijn van anderen?
nee liever niet.

6. Waar bestaat je ontbijt uit?
een broodje met melk of een bak yoghurt met kellogs.

7. Wie heb je voor het laatst een kus gegeven?
mijn familie.

8. Waarin lijk je op je moeder?
niet heel veel maar wel mn neus;)

9. Wat doe je ’s ochtends als eerste?
op mijn telefoon.

10. Ben je een goede voorlezer?
nee niet echt.

11. Tot welke leeftijd geloofde je in Sinterklaas?
tot in groep 1 volgens mij.

12. Wat wil je nog graag kopen?
geen idee maar heel veel haha.

13. Welke karaktereigenschap zou je graag willen hebben?
uhmmmm idk.

14. Wat is je favoriete tv-programma?
wie is de mol of expeditie robinson.

15. Welk dier vindt je heel eng?
muizen.

ik hoop dat jullie het leuk vonden!

en kijk ook even op:

XXX Melissa

1 opmerking: